reklama

Srdce politika

Ľudia myslím,že by sme mohli občas zvoliť politika ,ktorého si vyberie na naše srdce a nie rozum.Rozum nás vedie nesprávne preto ,lebo politici ,ktorý permanentne vyhrajú voľby si už ani neplnia svoje sľuby a to sa mi nepáči. Nepáči sa mi aj to aký veľký rozdiel je v plate politika a slušného občana ,ktorý doslova drie na 350eur okolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A politik si odsedí hodinku a má plat aspoň 5 krát vyšší a kde aké odmeny ,ktoré sú už aj tak nezmyselné.
Aj by som nemal nič proti platu politika , ale keby urobil niečo čo by zmenilo náš národ Slovensko čo by ovplyvnilo naše zmýšľanie , postavil krásne budovy,rozšíril kultúru a samozrejme pracovné miesta.

Hľadal by som takého politika v našom parlamente no neviem či by som niakeho vôbec našiel. Iveta Radičová tá sa nám preukázala eštelen nedávno začala plne fungovať a už stihla toho toľko pokaziť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zodpovedá za zdraženie potravín - áno Slovensko je to aj naša chyba viac pestujme a bude všetko lacnejšie moja rodina pestuje plodiny aj ja im pomáham verím je to naozaj namáhavá práca ,ale potrebujeme ju a sam by som za ňu navrhol zvýšiť platy.

Ale každopádne neupadnime do stereotypu volenia strany ktorá bude hlavne zastupovať náš štát voľme to čo je pre nás dobre stranu ,ktorá nerobí občanom dobre len pred voľbami ale aj po voľbách. Som kto som a chcel by som kým umriem zanechať po sebe nejakú stopu ,ktorá by bola významná či už v politike v ktorej by som chcel urobiť plno zmien. Ešte jedno politikom, nepomohol by som ani vlások Grécku, keď nešetrili mali sa naučiť a nie my im požičiať myslíte že oni by nám požičali toľko tísíciek eur - nie znie moja odpoveď.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Druhá vec ,ktorá mi ešte vrta hlavou je tá že prečo tak málo využívame eurofondy nie je to zakázané Slovensko tak to využívajme. Páči sa mi zmýšľanie Čechov,lebo neprijali euro ak mám niečo povedať o eure a myslím ,že mi každý dáte za pravdu v peňaženke sa nám začína zbierať mnoho jednocentoviek a euro rozdávame kade tade a ani si neuvedomujeme ,že je to v skutočnosti 30 slovenských korún zvýšilo sa všetko poriadne okrem áut a techniky ,ale napríklad kondómy, lak na vlasy, krém a na takéto somarinky míňame eurá a eurá čím ďalej tím častejšie.

No garantujem jedno, mena sa zvýšila a stým veľa vecí ale neuvedomujeme si to pretože euro sa nám zdá ako drobný peniaz položený v peňaženke. Napríklad vedeli ste ,že v Anglicku ani nevedeli ,že krajina Slovensko existuje a pritom je to taká krásna krajina s krásnou prírodou. Ľudia ja nevravím ,že hladujeme a máme sa zle iba chcem zlepšiť životnú kvalitu ako v iných krajinách aby sme boli rovnocenní. Ľudia volte politikov ,ktorý splnia sľuby a uvedú nás do reality so súčasným svetom.

Ondrej Kobušnícky

Ondrej Kobušnícky

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 28 ročný podnikateľ z dedinky Valaliky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu